2.5.12

Relay 3A5 2012

Assalamualaikum


Aku rasa tak la terlambat sangat nak cerita pasal Relay 2012 yang 3A5 punya version :) Tahun ni semangat tu sgt dirasai walaupun tak ungguli acara but bak kata mama Jum 'menang ka kalah no.2, semangat tu penting' Dengan t-shirt kelas yang hijau. Aku bagi nama GREENOS comel tak? ok tak huril. Dengan sepanduk, little flags. Sangat best, so ada la sikit gambar (ok, banyak) yang aku dipertugaskan update blog. Gambo pun curi (tak, ambil) dari fb Ainaa, Mai dan fb sesiapa yang ada gambar Greenos ^^ aku suka la nama tu.


sorry Say, aku curi gambar hang sbb aku takleh nak tangkap gambar ngan hang mcm depa kat bawah ni T.T 
kesian kat aku dak wey Say?

Along the way, we are together



ready





itu saya buat, 

go Hareen

hero 3A5



i suka gambar ni

saya suka senyum mcm tu, byk gambar saya senyum mcm tu tapi yang ni ja elok sikit

disaat my long time best friend, Ilya came to conteng my face, Daniel dgn Eizat tgk. Haha lawak la gambar ni =='
amirul mmg, gambar bercangkung

me with nazifa
me with mirza


0 comments:

Post a Comment