29.4.12

Cerita sepanjang minggu ini

Assalamualaikum


Hmm, One Direction punya wabak dah menular di seluruh blok form 3. Stai. Dalam kelas, masuk pagi pagi kedengaran "You're insecure, don't know what for" Me a Directioner yang terawal la dalam kelas tu, me and nazifa kepala punya Directioners, ihik ihik
Ok, good for you (Huril, sapa pun tak mau tau)

Second, esok cuti. Tapi aku ambik cuti extra hari ni. Migraine, skali skala ja jadi. Dia mesti serang pagi. Ya Allah! Cek lupa print surat!

Third, perasaan aku terhadap Sikat sudah diketahuinya. tapi mungkin dia tau, cuma dia tak pasti (Huril buat kemungkinan sendiri) Ramai yang ckp dia suka me too. but don't know lahh.
Meh nak cerita sikit pasai kawan yang banyak jadi tempat bercerita bagi aku

1. Dini
- Dia suka sgt dengar cerita aku pakai sikat
- One of the good listeners in the class
- I love her very much

2. Mirza
- Dia pun sama
- Dia selalu bagi semangat kat aku suruh ckp ngan sikat (Haa, aku dari form 1 tak pernah cakap dgn dia tau)
- I love her too

3. Farhah aka Paah
- Cerita jugak la sikit sikit
- Oleh disebabkan Paah ni tak ckp dgn sikat atas sbb sbb yang munasabah, malas aku nak cerita banyak banyak
- I love her

5, 6. Nazifa and Ainaa too

7.  Syatul
- Dia cerita pasai donut dia, i cerita pasai sikat i
- She's not here, she's in SMK Guar Cempedak
- So, story story through phone je lahh

So, B.A.P dgn U-KISS baru comeback. B.A.P dgn Power, U-KISS dgn Doradora
Dengar lagu power terus WE GOT THE POWER

Doradora pun best jugak. Tapi AJ punya rambut, ya allah. Awat jadi cmtu pun tak tau la kan?

Haa, F.CUZ comeback dgn No.1 Lepas ketiadaan LeeU, masuk dua member yang menjadikan F.CUZ 5 member sekarang Rae Hyun dgn Dae Gun

Haa, sapa tak tgk lagi Trouble Maker live at 2nd B2ST and B2UTY Fanmeeting Hyunseung and Dongwoon version, ha apa lagi? P tgk. Nak link ? Nahh

I think I'm done :)
Bye-yeom :D

0 comments:

Post a Comment