15.8.11

Flirting

Assalamualaikum 

Well, hi there !
FLIRTING make me feel like eeeewwwwww ! 
please la. STOP THAT ! kita orang Melayu. jaga adab !

Ouh, ok. cerita dia mcm nie :

Petang tadi, oleh disebabkan tak dak sapa-sapa yang nk tolong ibu p kedai beli sagu, susu cair and beras so ibu suruh la saya. Saya menaiki basikal adik saya ke kedai. Lepas beli dh nk balik dah, ada laa satu motor kapcai yang bunyinya mcm katak (actually katak sedap lagi, ok) yang dinaiki 2 orang lelaki yang muka tak berapa hensem mcm dongwoon aku. Sambil memberhentikan moto depa dan mengatakan :
" Hi, nak nombor ! "
Aku dengan sengalnya menjeling ...
Then depa kata 
" Jangan maraaahh !"
Ditambah dengan
" Hei, naik basikal jaa ? Meh nk tumpangkan"
Saya dengan meluatnya teros blahh~

Kenapa lelaki sekarang mcm ni. Mengorat cara tak senonoh. Ingat orang nak kaa ? Muka mcm longkang ! Gatai. Urghh~ Aktiviti flirting ni lebih dipergiatkan bila ada nya CC dekat dengan rumah. Bukak 24 jam pulak tu. Pukui 2 3 pagi dok hingaq mcm apa lagi.
Pewiittt~ Bubye. Muaahhhhhhh ( ee~geli )

0 comments:

Post a Comment