27.8.11

Deactivekan account FB saya. FB was too kind

Assalamualaikum wbt

Well, hye there !
Saya nak memaklumkan yang saya telah deactivekan saya punya FB Account.

Kenapa ?
Kerana saya merasakan saya terlalu lama membuka internet. 90% daripadanya ialah Facebook. Hanya untuk mengetahui adakah dia ingatkan saya. (jiwang sat)
Adakah Huril'Ain akan kembali ?
Mesti. Saya akan kembali when ada orang suruh saya activekan balik. Itu bermakna Huril'Ain sangat penting bagi orang tu.


Facebook sangat baik. Masa tengah proses nak deactived account tuu, FB keluarkan begini :
klik untuk tumbesaran menyeluruh
Betul ka ? FB menyatakn orang yang rapat dengan saya akan rindukan saya. Like ' ... will miss you. Send ... a farewell message.
Ni wish dari FB pulak :
klik jugak untuk tumbuh mekar, okeh ?

FB was too kind. Ok
I'll be back. :D Kalau ada permintaan la. :(





0 comments:

Post a Comment