3.8.11

Challenge : DAY 3 - Benda yang selalu Saya Buat Sebelum Tidur

Assalamualaikum wbt,,

DAY 3
03 AUGUST 2011
2039 PM


Benda yang selalu saya buat ialah ..
First ... saya akan bukak lagu kat iPod dan on timer.
Second .. saya akan mencapai sketch book dan started to draw. At least 2 muka surat. That's why my sketch book habis cepat .. ^^
Third ... sebelum basuh muka, saya akan mencapai beg make-up dan Daddang ! Berangan. Berangan tentang apa ? well, no need to know ! Coz' that's really embrassing ! =,=
Fourth ... saya akan kemas bilik. SIKIT. kerana saya tengah mempraktikkan bahawa BILIK KEMAS ITU SANGAT NYAMAN !
Fifth ... saya akan tutup lampu dan mengingati apa yang terjadi pada hari tersebut (tapi jarang nk ingat, coz saya bila letak kepala kat bantal, teros zzzZzZzZ @.@ )

Thanks for reading this entry,



0 comments:

Post a Comment