1.8.11

DO YOU WANNA B ? BLOCK B !

Assalamualaikum wbt,,

Sedang blogwalking blog-blog yang fanatik KOREA, saya mendapat tahu bahawa ramai yang start to love BLOCK B (gambar di bawah ni)

Saya tahu yang BLOCK B sudah mendapat hati ramai fans-fans kt luar sana. WELL DONE, BLOCK B.
Dan setelah dianalisiskan (eh, mcm scientist pulakk =,=) kebanyakan dri mereka menyukai member BLOCK B yang comeyy ni :


Oh, dakk ! Ni gambar macho. Saya kena letak gambar comey ! 
KEJAP YEAH~

TADAAAA ! :D




Seriously, he's cute ! Saya pon tertarik dengan dia nie.

His name is ... PYO JI HOON
His birthday is on ... 02 FEBRUARY 1993 (which is sama dengan aku ! Bukan senang nk dapat tau)
Many said that ... P.O is trying to copy TOP from Big Bang because of his big voice. No laa.  Ramai jugak kata yang ZICO (the leader) nk tiru GD from Big Bang. Dan mengatakan bahawa yang CHO PD memang sengaja nk tubuhkan group yang macam BIGBANG. 

They're different. I love Big Bang too. Big Bang such a great group I have known !
Block B is a new started group. So, give them time to adapt first. Jangan  nk terus keluarkan tanggapan first korang ! Ok.

Do You Wanna B ?
BLOCK B

BLOCK B, fighting !
BBC always support you guys !
Thanks for reading this entry,



0 comments:

Post a Comment